Az új évben is van új a nap alatt! Vitalizmus, neurokozmetikumok, fenntarthatóság… Ezek 2025 jelszavai. Ebben az évben hangsúlyban a szépen öregedés, a holisztikus szépség, és a környezetvédelem. Nézzük, hogy a legnagyobb márkák hogyan próbálnak megújulni ebben az évben.

A megújuláson a hangsúly
Biztosan nem ér senkit meglepetésként, de a Föld legtöbb erőforrása nem tud megújulni. Ezt most már sok jogszabály és törvény figyelembe veszi és gyakran kötelezi a gyártókat is erre.
A kozmetikai cégeknek pedig alkalmazkodni kell ehhez, így ebben az évben több megoldást is láthatunk a fenntarthatóság erősítésére.
A biotechnológia, azaz a laborokban előállított természetes anyagok egyre nagyobb teret kap az évek előrehaladtával. De a helyi mezőgazdaságból származó anyagok előtérbe helyezése is nagyobb teret kap az előző évekhez. A fenntartható csomagolás fontosságáról nem is beszélve. Ezenkívül olyan zseniális megoldásokkal is előhozakodtak egyes márkák, mint a tengerben található műanyag szemét felhasználása, valamint kávézaccból készült bioműanyag csomagolás. Nagyobb szerepet kap az újra feltölthető alumínium csomagolás is.
Anti-ageing helyett szépen öregedés
“Vitalizmus”-nak nevezik az új trendet, ami által gyönyörűek lehetünk idős korunkban is, de nem az erőltetett fiatalos kinézet van a hangsúlyban. A világ átlag népessége folyamatosan öregszik, egyre több hangsúly van a hosszú életen, ezért érthető, ha a szépségipar is szeretné kiszolgálni ezt a réteget.
A középkorú nők gyakran érzik láthatatlannak magukat, hiszen azonkívül, hogy az ellenkező nem kevésbé találja őket vonzónak az életkoruk előrehaladtával, egyre kevesebb termék van a piacon, ami feléjük van targetálva. Arról nem is beszélve, hogy még mindig szinte semmit sem tudunk a perimenopauzáról és a menopauzáról, hiszen nagyon minimális kutatás történt a témában. De a jövőben egyre több, a negyven éves kor fölötti nőkre és az ők személyes – gyakran hormonális – problémáikra koncentráló terméket találhatunk majd meg a boltok polcain.

Teljesen személyre szabott bőrápolás
A mesterséges intelligencia és a mindenféle algoritmusok korában egyre inkább kezdjük megszokni, hogy minden teljes mértékben ránk van szabva. Úgy tűnik, hogy a szépségipar is észrevette, hogy az embereknek erre nagy igényük van, és próbálnak megoldást találni erre. Több cég is dolgozik olyan gépen, ami akár már egy nyálmintából megállapítja mire van a bőrünknek szüksége. Persze, még nem teljesen tartunk ott, de csupán pár év kérdése, és a kozmetikusunk még személyre szabottabb kezelést nyújthat nekünk.
Amit akár már most is használhatnánk, az az PrecisionSkin szolgáltatása, ami egy kvíz kitöltése és egy fotó feltöltése alapján, a földrajzi elhelyezkedésünk alapján készít számunkra egy saját nappali, éjszakai, és szemránckrémet. Persze, nem éppen olcsón.
Ha ettől pénztárcabarátabb lehetőséget keresel, akkor töltsd ki a bőrtípustesztemet, aminek a segítségével szintén egy teljesen személyre szabott megoldást kapsz tőlem.
Arc és agy erősítés
A szépség nem csupán a tökéletes bőrről szól, hanem termékekről, amiktől jól nézel ki és jól is érzed magad. A neurokozmetikumoknak nevezett készítmények a bőrápolásnak egy új megközelítése, hiszen a szépen öregedés nem kell, hogy invazív kezeléseket és durva összetevőket jelentse. Ezek a termékek a test idegrendszerére hatnak és a sejteket táplálják mindenféle jóval, ami által elősegítik az általános jólétet.
Hallottál már a HydraTouch H2-ről? Ez egy kezelőgép, ami szinte mindenre képes!